Det ska sluta regna imorgon förmiddag...

DRYGT det ska sluta regna imorgon för middag :(
iallafall
jag har nu kommit in efter en väldigt blöt kväll med Emelie , Sofia , Sofia , Moa & Kiki .
Jag moa & kiki spelade spel innan vi gick ut & då spelade vi ett sånt där spel som man får en stöt av & då så va jag så dum & sa " är den på low? " moa & kiki ba "ja" & så trök jag faste den va röd så jag fick en stöt som känndes ända upp till arm väcket på mig för den va på high x)
sen innan jag gick in så stod jag , moa , sofia & sofia o snackade skit länge utan för mig & då säger moa "det ser ut som om någon sitter i det där trädet" & jag , sofia & sofia blev skit rädda !
har haft en sjukt underbar dag iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0