corre+jessi+linne+mackan+asta+katti= bff ;*

Hallojjj ;)

Öhm, igår va jag på fyrishov med katja, vi skulle va med Cornelius o Marcus, hahah men asso dte blev ganska knas i början :D
Hahah, sen typ så jagade Ludde o dom oss ;s
Men sen så typ höll Katja, Linnea, Astrid och jag på med cheerleading, och sen så behövde vi en framperson så vi frågade Danne, och sååklart så hjälper han till ;)
Men efter det så va vi faktiskt med Cornelius och Marcus ;)))
hihihih, alla vi 6 är bästisar ;*** HHAHAH ;D
Men vi körde typ tagare o då behövde jag bah va 1 gång (a)
sen typ sista sekunden så tog Cornelius mig :( men som tur va så slutade vi köra ^^
men vi hade det väl skojj, vi försökte få Cornelius att va flyer men det gick inge bra :(

men som när dom drar så får ingen av oss ngn kram, dåliga bästisar mackan o corre :(
MEN dom har LOVAT oss att krama oss nästa gång ;)

btw, Mackan är en röv ;*
hihih, bah för han hatar att jag kallar han det :DDD

Men nu ska jag käka lunch o sen tagga hem t Althea, så ni får ha det gött ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0