sämst på uppdatering=jessica

hej jag är sämst på att uppdatera, men min data är sär osv.
iaf, idag har jag vart med min älskling Katja Ilomäki ;*
imorn blir det att va med Katja Ilomäki, Cornelius Peterson och ngn jag int känner :')
sen på torsdag blire trääning, då får jag jobba lite med mina magmuskler (y''
vi  har alla våra bristeer..
aja sen på fredag blir det att va med min älskling Alen ;*<3333
hihih,, jag älskar dig ngt enormt ska du veta <3
men lördag så vet jag int va jag ska göra, o på söndag packar jag t gotland, bara för jag int kmr palla det sen (AAA)
hihih, om två dagar har jag och min underbara fru Martina Henning vart gifta i 2 månader, och fler ska det bli! ;*

men nu sitter jag o snackar med robert bolander,,
men hare gött !

lägger in en bild nu när jag ändå håller på ;)
hejrå! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0